Opgelost door Isolatiespecialist.nl: Isolatiespecialist.nl weigert op laatste moment de werkzaamheden

Paul

Op de dag van de werkzaamheden werd dit gecanceld, aangezien er puin in de kruipruimte lag, terwijl dit van te voren bekend was. De werkmannen vonden het een k*t-klus, dus ze begonnen er niet aan.

Van te voren hebben wij aangegeven dat er puin lag. De adviseur is zelf onder de grond geweest en heeft hiervan foto's gemaakt. Afgesproken werd dat wij voor het puin 100,- extra zouden betalen. Daarmee gingen we akkoord. In de offerte vonden wij dit niet terug, dus na een mail van ons werd het puin in de offerte opgenomen. Wij wilden juist problemen bij de start voorkomen, vandaar dat we dit vooraf hebben besproken. Andere bedrijven zagen geen probleem in het puin.

Op de dag zelf dus vrijgekomen en na tien minuten waren de werkmannen weg, zonder enig excuus. Dezelfde avond een mail gestuurd om te klagen over de gang van zaken. Ik werd de volgende dag gebeld: ze konden zich voorstellen dat we pissig waren. Om excuses moest ik vragen. De adviseur had het fout gedaan. bla bla

vergoeding van de vrije dag

Isolatiespecialist.nl
    Vandaag contact met meneer gehad en een voorstel gedaan voor de afhandeling.
    De heer is akkoord gegaan met ons voorstel voor compensatie.
    Paul
    Een medewerker van Isolatiespecialist.nl heeft de situatie ter plekke bekeken en vervolgens een offerte uitgebracht. De werkmannen vonden de klus niet werkbaar en gingen na 10 minuten weg. Voor mijn vrije dag krijg ik nu een compensatie van 100,-

Paul

Ook een klacht indienen over Isolatiespecialist.nl?