Klacht Isoprofs: Hele slechte service, geen Nederlandssprekend personeel

VanWissem

Na klachten over losliggende isolatie is deze er voor 2/3 uitgehaald. Werk halverwege stop gelegd, al een week geen contact meer opgenomen. Klacht nog niet verholpen. Wel geld geïnd, niet geïsoleerd.

Klacht verhelpen, schade vergoeden.

Isoprofs is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

VanWissem
    En weer een weekend voorbij en geen enkele reactie van isoprofs. Het blijft doodstil.......
    VanWissem
    En weer een hele week voorbij en geen enkele reactie van Isoprofs. Hoe erg is dit? En Essent verbindt haar naam aan dit bedrijf en doet helemaal niks. Contact met Essent levert slechts excuses op, maar geen enkele aktie. Ze wassen hun handen in onschuld.
    VanWissem
    Isoprofs gaat over 5 weken (!) de klacht verhelpen. Communicatie verloopt inmiddels via een advocaat. Verholpen dus? Nee, nog lang niet.
    VanWissem
    En nog steeds is de klacht niet verholpen.

VanWissem
Ze komen het volgende maand oplossen, zeggen ze. We wachten inmiddels al een half jaar en de winter is weer bijna om! Wordt hier heel boos van.

Ook een klacht indienen over Isoprofs?