Klacht Isoprofs: Hele slechte service, geen Nederlandssprekend personeel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 397948
Gebruiker
VanWissem
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Na klachten over losliggende isolatie is deze er voor 2/3 uitgehaald. Werk halverwege stop gelegd, al een week geen contact meer opgenomen. Klacht nog niet verholpen. Wel geld geïnd, niet geïsoleerd.

De oplossing

Klacht verhelpen, schade vergoeden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Isoprofs is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

6 reacties

  1. Auteur
    VanWissem
    Datum
    En weer een weekend voorbij en geen enkele reactie van isoprofs. Het blijft doodstil.......
  2. Auteur
    VanWissem
    Datum
    En weer een hele week voorbij en geen enkele reactie van Isoprofs. Hoe erg is dit? En Essent verbindt haar naam aan dit bedrijf en doet helemaal niks. Contact met Essent levert slechts excuses op, maar geen enkele aktie. Ze wassen hun handen in onschuld.
  3. Auteur
    VanWissem
    Datum
    Isoprofs gaat over 5 weken (!) de klacht verhelpen. Communicatie verloopt inmiddels via een advocaat. Verholpen dus? Nee, nog lang niet.
  4. Auteur
    VanWissem
    Datum
    Isoprofs gaat over 5 weken (!) de klacht verhelpen. Communicatie verloopt inmiddels via een advocaat. Verholpen dus? Nee, nog lang niet.
  5. Auteur
    VanWissem
    Datum
    Isoprofs gaat over 5 weken (!) de klacht verhelpen. Communicatie verloopt inmiddels via een advocaat. Verholpen dus? Nee, nog lang niet.
  6. Auteur
    VanWissem
    Datum
    En nog steeds is de klacht niet verholpen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
VanWissem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze komen het volgende maand oplossen, zeggen ze. We wachten inmiddels al een half jaar en de winter is weer bijna om! Wordt hier heel boos van.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Isoprofs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen