Klacht Isoprofs: Hele slechte service, geen Nederlandssprekend personeel

Klachtnummer
# 397948
Gebruiker
VanWissem
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Na klachten over losliggende isolatie is deze er voor 2/3 uitgehaald. Werk halverwege stop gelegd, al een week geen contact meer opgenomen. Klacht nog niet verholpen. Wel geld geïnd, niet geïsoleerd.

De oplossing

Klacht verhelpen, schade vergoeden.

6 reacties

  1. Auteur
    VanWissem
    Datum
    En weer een weekend voorbij en geen enkele reactie van isoprofs. Het blijft doodstil.......
  2. Auteur
    VanWissem
    Datum
    En weer een hele week voorbij en geen enkele reactie van Isoprofs. Hoe erg is dit? En Essent verbindt haar naam aan dit bedrijf en doet helemaal niks. Contact met Essent levert slechts excuses op, maar geen enkele aktie. Ze wassen hun handen in onschuld.
  3. Auteur
    VanWissem
    Datum
    Isoprofs gaat over 5 weken (!) de klacht verhelpen. Communicatie verloopt inmiddels via een advocaat. Verholpen dus? Nee, nog lang niet.
  4. Auteur
    VanWissem
    Datum
    Isoprofs gaat over 5 weken (!) de klacht verhelpen. Communicatie verloopt inmiddels via een advocaat. Verholpen dus? Nee, nog lang niet.
  5. Auteur
    VanWissem
    Datum
    Isoprofs gaat over 5 weken (!) de klacht verhelpen. Communicatie verloopt inmiddels via een advocaat. Verholpen dus? Nee, nog lang niet.
  6. Auteur
    VanWissem
    Datum
    En nog steeds is de klacht niet verholpen.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?