Klacht Isoprofs: overlast van isolatiemateriaal na dakisolatie bij buurman

m joosten

na dakisolatie bij onze buurman hebben wij veel overlast van het gebruikte isolatiemateriaal, korrels. deze vonden en vinden wij overal in tuin in alle goten en inmiddels dus ook in huis. we hebben onze klacht direct kenbaar gemaakt bij het bedrijf. het was echter niet mogelijk om tot een oplossing te komen. tot onze verbazing kregen wij vervolgens zeer vervelende mails waarin wij weggezet werden als agressief en bij verder contact zou er contact met de politie worden opgenomen. we hebben besloten om zelf geen contact meer te zoeken met dit bedrij om erger te voorkomen. helaas is ons probleem daarmee natuurlijk niet opgelost. graag tips/adviezen hoe wi dit verder kunnen aanpakken. er zijn bovendien meerdere gezinnen zwaar benadeeld en komen ook geen stap verder bij isoprofs uit meijel. bij voorbaat dank. ondanks deze zeer vreemde gang van zaken hoop ik op een goede afloop.

wij willen in de eerste plaats excuses voor de manier waarop wij behandeld zijn en de schoonmaak (voor zover niet zelf verwijderd) van het isolatiemateriaal in onze tuin, dakgoten en daken

m joosten
    heb enkele dagen nog bericht gehad dat isoprofs de klachten gaat oppakken maar heb niets meer vernomen.
    Isoprofs
    Geachte heer Joosten,

Nav. dit bericht willen wij toch nog even reageren hierop zoals ook al gedaan naar u toe.
    Helaas zit het verhaal toch echt iets anders in elkaar en hebben wij helaas een aangifte moeten doen bij de politie omdat u onze medewerkers heeft bedreigd.
    Zoals al reeds doorgeven kunnen wij om deze reden niet meer komen om op te ruimen omdat de veiligheid van onze medewerkers boven alles gaat.

Isoprofs BV

m joosten
geen.... we hebben inmiddels zelf andere stappen ondernomen maar gaan hier beslist mee verder. dit bedrijf is heel fout bezig.

Ook een klacht indienen over Isoprofs?