Klacht Isoprofs: Schade veroorzaakt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 384970
Gebruiker
Isoprofs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In mei heb ik via de website van Essent een verzoek ingediend voor een vrijblijvend adviesgesprek mbt spouwmuur-isolatie.

Vervolgens hebben zij het bedrijf Isoprofs ingeschakeld. Tijdens het onderzoek heeft één van hun medewerkers bij ons tot 2x toe door de binnenmuur geboord. Hij beweerde zelfs (terwijl het een enkele muur betreft zoals nu blijkt) dat de spouwmuur gedeeltelijk was geisoleerd.

De monteur heeft het gat dichtgemaakt met cement en zijn reactie was dat ik het maar eventjes bij moest schilderen, dan zou je er niets meer van zien.

Het 2e, grotere, gat zit achter een bankje en hebben we pas 1 dag later ontdekt.

Na heel veel bellen en mailen zijn de gaten nu dichtgemaakt, maar daar is ook alles mee gezegd. De structuur van het stucwerk is heel anders en uiteraard is er kleurverschil.

Essent en Isoprofs menen dat deze klacht nu is afgehandeld. Echt schandalig hoe beide bedrijven met klanten omgaan en de verantwoordelijkheid afschuiven!

De oplossing

Schade op een fatsoenlijke manier herstellen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Isoprofs is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Isoprofs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Isoprofs?