Klacht Ista Nederland: Oneens met hoge afrekening

Klachtnummer
# 141346
Gebruiker
Henny
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onverwacht een belachelijk hoog bedrag voor stookkosten.
Voorgaand jaar zelfs geld terug gekregen, stook niet meer als voorgaand jaar.
In ieder geval mijn stookgedrag niet verandert
Heb gebeld maar er is nog niet gereageerd , hoe weet ik zeker dat de meters wel goed werken; wil nieuwe meet apparatuur .

De oplossing

Niet betalen of reëel bedrag en van blokverwarming af als dat kan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ista Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Ista Nederland
    Datum
    Geachte heer Van der Velde,

    Naar aanleiding van uw bericht kan ik aangeven dat u via de daadwerkelijke huurder van de woning een bezwaar dient in te dienen. Deze huurder kan dit doen via de beheerder van het wooncomplex.

    Met vriendelijke groet,
    Afdeling Klantenservice
    ista Nederland B.V.

Ook een klacht indienen over Ista Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen