Klacht Ista Nederland: Regelmatig warm water storing (durende 4-6 uur lang)

Klachtnummer
# 124652
Gebruiker
Oranjetoren
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In ons gebouw (een nieuwbouw) hebben we regelmatig warm water storing (gemiddeld 1x week). In bijna 5 jaar is er geen oplossing voor gekomen . Ik vraag mij af bij wie moet ik aankloppen voor een compensatievergoeding (deze is wettelijk vastgesteld in zo situaties : 35 euro bij storing van 4 uur lang,).
Het gaat om een hoogbouw (10 verdiepingen).,vandaag is zaterdag, rond 8 uur morgens konden we al niet douchen, nu al 14.42 uur en steeds geen warm water. Dat herhaald zich wekelijks.

De oplossing

Compensatievergoeding met terugwerkende kracht (min 2 jaar) en elke dag warm water in huis!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ista Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Ista Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Sliwa,

    Naar aanleiding van uw reactie d.d. 22 augustus jl. kan ik aangeven, dat ista Nederland B.V. een onafhankelijk tussenpersoon is.

    In uw complex zorgen wij voor de registratie van de meterstanden en de opstelling van de verdeling stookkosten aan de hand van deze meterstanden voor complexen waarvan de deelnemers zijn aangesloten op een gezamenlijke cv-installatie. Wij leveren geen energie en wij rekenen alleen verwarming af.

    Voor het warmwater raad ik u aan contact op te nemen met de energieleverancier of met uw beheerder.

    Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn.

    Met vriendelijke groet,
    ista Nederland


    Ilona Netten
    Medewerkster afdeling Klantenservice
  2. Auteur
    Ista Nederland
    Datum
    Klacht in behandeling genomen door afdeling Klantenservice. Beantwoord op 28 augustus 2015.

Ook een klacht indienen over Ista Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen