Klacht Ista Nederland: Regelmatig warm water storing (durende 4-6 uur lang)

Oranjetoren

In ons gebouw (een nieuwbouw) hebben we regelmatig warm water storing (gemiddeld 1x week). In bijna 5 jaar is er geen oplossing voor gekomen . Ik vraag mij af bij wie moet ik aankloppen voor een compensatievergoeding (deze is wettelijk vastgesteld in zo situaties : 35 euro bij storing van 4 uur lang,).
Het gaat om een hoogbouw (10 verdiepingen).,vandaag is zaterdag, rond 8 uur morgens konden we al niet douchen, nu al 14.42 uur en steeds geen warm water. Dat herhaald zich wekelijks.

Compensatievergoeding met terugwerkende kracht (min 2 jaar) en elke dag warm water in huis!

Wij vinden dat Ista Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ista Nederland
    Geachte mevrouw Sliwa,

Naar aanleiding van uw reactie d.d. 22 augustus jl. kan ik aangeven, dat ista Nederland B.V. een onafhankelijk tussenpersoon is.

In uw complex zorgen wij voor de registratie van de meterstanden en de opstelling van de verdeling stookkosten aan de hand van deze meterstanden voor complexen waarvan de deelnemers zijn aangesloten op een gezamenlijke cv-installatie. Wij leveren geen energie en wij rekenen alleen verwarming af.

Voor het warmwater raad ik u aan contact op te nemen met de energieleverancier of met uw beheerder.

Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn.

ista Nederland

Ilona Netten
    Medewerkster afdeling Klantenservice
    Ista Nederland
    Klacht in behandeling genomen door afdeling Klantenservice. Beantwoord op 28 augustus 2015.

Ook een klacht indienen over Ista Nederland?