Klacht iszuid: ISZUID weigert verantwoordelijkheid te nemen voor door hen ontstane schade.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 492890
Gebruiker
Zorba
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ISZUID is het installatiebedrijf dat de waterleidingen in de nieuwe wijk Harmonie in Tegelen aangelegd heeft. Zij werkten in opdracht van van Wijnen bouw die weer in opdracht van woningvereniging ANTARES werkten . Na de oplevering van onze nieuwbouw (huur)woning bleek de pas gelegde laminaatvloer in de hal omhoog te komen. Na enig eigen onderzoek bleek er een lek te zijn ontstaan aan de waterleiding in de meterkast waarbij het water onder het laminaat was gekropen. De loodgieter had verzuimd de wartels van de kranen vast genoeg aan te draaien waardoor ze na enige tijd begonnen te lekken. Zowel ISZUID, als aannemer van Wijnen alsook ANTARES weigeren verantwoordelijkheid te nemen voor de kosten omdat e.e.a. pas na de oplevering plaatsvond. Ze zeggen dat ik de schade moet opgeven aan mijn eigen inboedelverzekering, maar die zegt terecht dat zij schade veroorzaakt door derden niet vergoeden. Eind van het liedje is dus dat ik zelf voor de schade op mag draaien die door nalatigheid van ISZUID ontstaan is.

De oplossing

Een vergoeding voor de ontstane schade in de hal.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat iszuid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zorba
Datum
Uiteindelijke oplossing
ISZUID reageert gewoon helemaal niet. Gelukkig heeft de hoofd aannemer inmiddels een vergoeding toegezegd en inmiddels ook betaald. Als het aan ISZUID had gelegen had ik niets vergoed gekregen. Dus eigenlijk niet opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over iszuid?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen