Klacht IT Become One: It Become One levert niet en stort geld niet terug

Anoniem

Op 31-8-2012 bestel ik 2 radio's (merk Pure) en 1 chargepak (bestelnummer: 203072). Als ik een week later telefonisch contact zoek met It Become One wordt mij verteld dat 1 van de twee radio's niet meer geleverd kan worden (producten staan op de website dan nog steeds als beschikbaar gemeld). Op de vraag of ik een alternatief wil antwoord ik nee. Vervolgens geen reactie. Wanneer ik weer verschillende keren bel, krijg ik plotseling te horen dat de radio's morgen thuis worden geleverd. Na een paar dagen wachten en geen levering weer gebeld. Medewerkers vallen van af dan in herhaling. Beslissingen over wel/niet leveren ligt bij leidinggevende maar die kan ik nooit zelf te spreken krijgen.
Na wekelijks bellen krijg ik op 9 okt.2012 te horen dat mijn bestelling geannuleerd wordt en dat ik het geld (€402,20) teruggestort krijg op mijn rekening. Dit wordt bevestigd in mijn order status (en in een mail).
Tot op heden geen terugstorting ontvangen. Afgelopen weken veelvuldig gebeld maar zonder effect. Medewerkers verwijzen naar de financieel manager en zeggen daar een notitie neer te leggen. Krijg deze persoon zelf niet te spreken. Er gebeurt echter niets.
Nog nooit zo'n onbetrouwbaar bedrijf meegemaakt.

Geld terugstorten op mijn rekening.

IT Become One is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over IT Become One?