Klacht Itek fietsen: Betreft een honden fietskar die al na één fietstocht beschadigd is van Itek Heerlen

Klachtnummer
# 192724
Gebruiker
M
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Betreft een fietskar die al na één fietstocht beschadigd is. Men wil mij een tegoedbon geven. Echter ik ben 74 jaar en heb niets in deze winkel te kopen voor dat geld. Ik heb een fietskar nodig. Echter zij hebben geen vervangend model in deze maat. Er is diverse malen contact geweest met de bedrijfsleider van de winkel Itek te Heerlen. Deze verwees mij naar de directie. Men weigert mij tegemoet te komen, terwijl men wel de fout inziet anders boden ze geen tegoedbon aan. Het canvas loopt tegen de wielen aan wanneer er een hond in ligt. Ik kan niet eisen van een hond dat hij alleen maar languit kan liggen. Kunt u mij helpen? Zodat ik eindelijk mijn geld terug krijg? De kar staat al die tijd ongebruikt. Radar verwees mij door naar u in de hoop dat u meer voor me kunt doen. Het gaat om een bedrag van 109 Euro. Daarnaast gaf de directie niet eens antwoord op mijn eerste brief, pas na diverse bezoeken aan de winkel kreeg ik een negatief antwoord.

Gewenste oplossing

Het bedrijf geeft alleen een tegoedbon. Echter het is een fout dat de kar na 1 fietstocht al op het canvas is beschadigd omdat de wielen er tegen aan lopen wanneer er een hond in ligt. Er kan volgens Itek een hond in van 40 kg. Ik heb zowel in de winkel als schriftelijk bij de directie diverse malen gevraagd mijn geld terug te betalen omdat zij geen produkt kunnen leveren wat ik nodig heb. Zij boden een zwaardere grotere fietskar aan die ik als 74 jarige totaal niet nodig heb. Op mijn leeftijd heb ik niets aan een tegoedbon. Ik moet een nieuwe kar kunnen kopen die Itek niet kan leveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Itek fietsen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Itek fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen