Klacht Itek fietsen: geen terugstorting van het bedrag van niet geleverde producten.

Klachtnummer
# 126839
Gebruiker
Willemijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 31 juli heb ik twee fietstassen besteld bij Itek. Na een week waren ze nog niet geleverd. Hen gemaild. Bleken de tassen niet leverbaar, want deze waren uit het assortiment. Mijn bankrekeningnummer gemaild. Ze beloofde het geld terug te storten. Tot op heden (vandaag 3 september) nog steeds geen geld ontvangen. Inmiddels heb ik hen elke week gemaild met de mededeling dat ik mijn geld terug wil. De eerste keren kreeg ik de reactie dat ze er achter aan gingen, maar de laatste twee weken krijg ik geen reactie meer. Graag zou ik zien dat ze spoedig mogelijk het geld op mijn rekening staat.

De oplossing

Het terug storten van mij geld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Itek fietsen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Itek fietsen?