Klacht Itek fietsen: kapot display .en mijn accu is kapot,

marlie

heb een gazelle e,bike,is nu anderhalf jaar oud , mijn display is al 2, m,n,d kapot, ben al ruim 2,m,nd over en weer aan het bellen voor een nieuw , telkens hetzelfde antwoord , uw word gebeld ,het moet besteld worden ,? ben ook al terplekke geweest om het te melden ,maar ook dat lost niets,op, nu is ook mijn accu kapot gegaan er is een pinnetje afgebroken, mijn e,bike zou naar itek toe gebracht moeten worden ,en zou dar ruim anderhalve m,nd voor weg zijn ?ik heb daarop gebeld,ook is mijn man daar geweest, maar de monteur had geen zin en tijd om met ons over de problemen te praten heb dan ook gezegd dat ik hem erg brutaal vond, maar dat maakte hem niet veel uit ,inmiddels heb ik een nieuwe accu gekocht ,bij een zeer vriedelijk bedrijf in blerick ,a, 600,euro, die mijn kapotte, opstuurde naar gazelle, inmiddels ben ik nog steeds aan het wachte op mijn display, ?? en wens eigenlijk niks meer met I

graag gratis een nieuw display, en 600,euro retour voor mijn gekochte accu, mijn fiets valt nog onder de garantie,verder vind ik ook dat een klant wat vriendelijker bij een klacht en sneller geholpen zou moeten worden, bij aankoop van een fiets kan dat n,l ,wel

Wij vinden dat Itek fietsen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?