Klacht Itek fietsen: Totaal geen reactie

FM

19-9-2014 gekocht bij Itek (in Rotem) een fietsdrager. In de winkel stond dat de fietsdrager 12,5 kg weegt. Op de gebruiksaanwijzing 15 kilogram. Het gewicht van de fietsdrager + 2 fietsen is groter de toegestane kogeldruk (2 kg). Ik ben 20-9 terug gegaan, in de winkel is de fietsdrager gewogen, 15 kilogram. Ik kon alleen maar een tegoed bon krijgen. Ging ik niet akkoord omdat ik geld terug wil. Dhr. Jeroen heeft gemaild naar steven.thys@itek.be. Op 24-09-2014 heb ik telefonisch contact opgenomen. De dhr Jeroen melde mij via een medewerkster dat hij nog niets had gehoord. Ik heb toen zelf een mailtje naar steven.thys@itek.be gestuurd. Van beide geen reactie. Op zondag 28-09 een mail gestuurd naar het contact van de webwinkel van Itek ( automatisch aangemaakte bevestiging). Op 2 oktober heb ik telefonisch contact opgenomen met de webwinkel van itek. Deze bevestigde dat mijn laatste mail aangekomen is en beloofde diezelfde dag een antwoord. Helaas is dit weer niet gebeurd.

Geld terug maar vooral serieus genomen worden

Wij vinden dat Itek fietsen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?