Klacht Itek fietsen: Totaal geen reactie

Klachtnummer
# 79833
Gebruiker
FM
Datum
0 reacties

Details

Klacht

19-9-2014 gekocht bij Itek (in Rotem) een fietsdrager. In de winkel stond dat de fietsdrager 12,5 kg weegt. Op de gebruiksaanwijzing 15 kilogram. Het gewicht van de fietsdrager + 2 fietsen is groter de toegestane kogeldruk (2 kg). Ik ben 20-9 terug gegaan, in de winkel is de fietsdrager gewogen, 15 kilogram. Ik kon alleen maar een tegoed bon krijgen. Ging ik niet akkoord omdat ik geld terug wil. Dhr. Jeroen heeft gemaild naar steven.thys@itek.be. Op 24-09-2014 heb ik telefonisch contact opgenomen. De dhr Jeroen melde mij via een medewerkster dat hij nog niets had gehoord. Ik heb toen zelf een mailtje naar steven.thys@itek.be gestuurd. Van beide geen reactie. Op zondag 28-09 een mail gestuurd naar het contact van de webwinkel van Itek ( automatisch aangemaakte bevestiging). Op 2 oktober heb ik telefonisch contact opgenomen met de webwinkel van itek. Deze bevestigde dat mijn laatste mail aangekomen is en beloofde diezelfde dag een antwoord. Helaas is dit weer niet gebeurd.

Gewenste oplossing

Geld terug maar vooral serieus genomen worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Itek fietsen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Itek fietsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen