Opgelost door Webwinkel iTEK: Accu binnen 1 jaar nog maar 60%

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 183974
Gebruiker
Brandhw
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn Klacht
In september 2015 2 stuks e-bikes gekocht bij iTek, deze fietsen worden gelijktijdig gebruikt, ontladen en weer opgeladen.
Nu hebben wij geconstateerd dat de accu\'s een verschillend niveau van opladen hebben, de ene levert power voor ca. 100 km en de andere voor ca. 60 kilometer.
Terug gegaan naar itek Venray waar de conclusie was dat de accu\'s te lang worden opgeladen, nadat de accu moet de accu van de oplader terwijl de verkoper heeft gezegd alrijd aan de oplader.

Het is nu welles nietes wie er gelijk heeft, wij zitten nu met het feit dat wij niet altijd even ver kunnen fietsen.

Bij dd aflevrring is waarschijnlijk geen nieuwe accu geleverd, het aanzicht van beidd accu\'s is ook niet hetxelfde, volgens de man van de technnische dienst maakt dat niet uit.

Gewenste Oplossing
Omruil van de defecte accu voor een 100% goede.

De oplossing

Kosteloze omruil voor 100 % goede accu

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Webwinkel iTEK hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Brandhw
    Datum
    Door de bedrijfsleider van Venray perfect opgelost, ik heb een andere goede accu ontvangen .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Brandhw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Webwinkel iTEK?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen