Opgelost door Webwinkel iTEK: Accu binnen 1 jaar nog maar 60%

Mijn Klacht
In september 2015 2 stuks e-bikes gekocht bij iTek, deze fietsen worden gelijktijdig gebruikt, ontladen en weer opgeladen.
Nu hebben wij geconstateerd dat de accu\'s een verschillend niveau van opladen hebben, de ene levert power voor ca. 100 km en de andere voor ca. 60 kilometer.
Terug gegaan naar itek Venray waar de conclusie was dat de accu\'s te lang worden opgeladen, nadat de accu moet de accu van de oplader terwijl de verkoper heeft gezegd alrijd aan de oplader.

Het is nu welles nietes wie er gelijk heeft, wij zitten nu met het feit dat wij niet altijd even ver kunnen fietsen.

Bij dd aflevrring is waarschijnlijk geen nieuwe accu geleverd, het aanzicht van beidd accu\'s is ook niet hetxelfde, volgens de man van de technnische dienst maakt dat niet uit.

Gewenste Oplossing
Omruil van de defecte accu voor een 100% goede.

Kosteloze omruil voor 100 % goede accu

Wij vinden dat Webwinkel iTEK hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Brandhw
    Door de bedrijfsleider van Venray perfect opgelost, ik heb een andere goede accu ontvangen .

Brandhw

Ook een klacht indienen over Webwinkel iTEK?