Klacht Itho Daalderop: Belabberde service Itho Daalderop na problemen Spider thermostaat

JaapT

De Spider thermostaat geeft sinds de installatie in december 2017 storingen en monitoring via de app werkt niet. Dit probleem is via de installateur aan Itho gemeld en er is een ticket aangemaakt. Ik heb inmiddels al 10x gebeld hierover met de serviceafdeling van Itho. Nadat je een half uur in de wacht hebt gestaan, krijg je een medewerker aan de lijn die verteld dat je via de receptie met de specialist monitoring (RvL) moet bellen. Ik probeer nu al een maand lang om die medewerker aan de lijn te krijgen, maar ik krijg hem nooit te spreken. Op terugbelverzoeken wordt ik ook niet teruggebeld. Ik heb de historie verteld aan Itho Daalderop en telefonisch een klacht ingediend. vervolgens word ik weer doorverbonden met de serviceafdeling, in de wachtrij gezet en uiteindelijk vertelt men dat ik RvL moet bellen.
Ik blijf zo in een kringetje rond draaien. Ik heb er ondertussen schoon genoeg van en veel spijt van deze aankoop.

Itho Daalderop lost het probleem binnen een week op en laat mij niet opnieuw bellen via wachtrij servicemenu of medewerker die nooit bereikbaar is en niet terugbelt.

Itho Daalderop is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Itho Daalderop?