Opgelost door Itho Daalderop: Boiler binnen 6,5 jaar 3 keed stuk.

JS

In 09-2013 een boily+ aangeschaft. Deze was binnen 2 jaar defect en is toen onder garantie vervangen. 06-2016 boiler weer defect. Binnenketel is toen uit coulancewederom kostenloos vervangen. De monteur adviseerde echter wel een filtersysteem aan te schaffen voor 170 euro. We hebben hiermee ingestemd in de hoop dit keer lange tijd van de boiler/cooker te kunnen genieten. Filterelement is tussentijds nog vervangen. Nu, 01-2020 boiler weer defect. We zijn wachtende op een serviceafspraak van Floww.
Wij zijn ontevreden over de levensduur van onze boiler/ cooker. We mogen ervan uitgaan dat deze toch langer dan 5 jaar mee gaat? We zijn bang met hoge kosten zoals voorrijkosten en reparatiekosten opgezadeld te worden en vinden dit onterecht.

Probleem kostenloos oplossen, en zorgen dat we langer plezier van de boiler hebben zonder storingen.

JS
    27 januari komt monteur voor reparatie boiler. We hebben nu al ruim 2 weken geen warm water in de keuken. Erg vervelend. Hopelijk kan dit snel opgelost worden, zodat we lange tijd probleemloos gebruik kunnen maken van de combi boiler en dat we niet opgezadeld worden met hoge kosten.
    Itho Daalderop
    Beste JS,

Ik stel voor dat we eerst het servicerapport afwachten.
    JS
    Goed, wachten we het servicebezoek af.
    JS
    27 januari is servicemonteur, zoals afgesproken geweest. Boiler is inwendig defect. Nadat deksel gedemonteerd is bleek binnenwerk defect. Er staat water boven op boiler waar de wateraansluitingen het binnenhuis uitkomen. Volgens de monteur is reparatie niet mogelijk. Binnenwerk is 06-2016 nog vervangen! Monteur doet mij een aanbod een nieuwe boiler te installeren voor eur 449,- Indien we niet instemmen zal hij vertrekken en ons de voorrijkosten in rekening brengen. Omdat we al meer dan 3 weken geen warm water meer in de keuken hebben laten we de boiler installeren. Echter ben ik niet tevreden met het aanbod. Ik blijf van mening dat een boiler langer dan 3,5 jaar storingsvrij moet werken. Ik verzoek u dan ook om ons geen kosten in rekening te brengen.

JS
    31 januari factuur van Floww ontvangen. Maar liefst 449 euro. Deze boiler heeft me in totaal al meer dan 1000 euro gekost en een hoop ellende.
    Itho Daalderop
    Beste JS,

Mijn collega zal vandaag contact met je zoeken op het mobiele nummer wat hier bekend is om voor deze klacht een passende oplossing te bieden.

JS
Itho Daalderop heeft contact met mij opgenomen en de factuur volledig laten vervallen. Hier ben ik ontzettend blij mee en dank Itho Daalderop hiervoor.

Ook een klacht indienen over Itho Daalderop?