Opgelost door Itho Daalderop: close-in-boily weer defect

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 51428
Gebruiker
Els
Datum
1 reactie

Details

De klacht

nog geen 3 jaar geleden kochten wij via Edmon-keukens een close-in-boily. Na diverse mankementen werd in november 2013 de 3de close-in-boily geplaatst waar wij (na betaling) weer 2 jaar garantie op kregen. Wel werd dringend geadviseerd een kalkfilter te laten plaatsen. Edmon-keukens heeft deze inmiddels geplaatst en sinds 10 dagen doet de close-in-boily weer niets meer. Wij zijn het nu helemaal zat en hebben op 9 febr. een brief gestuurd naar Itho-Daalderop met kopie aan Edmon-keukens met het verzoek de close-in-boily te vervangen door een keukenboiler, dus warm water i.p.v. kokend.
Hierop kregen wij nog geen antwoord dus zitten we nog steeds zonder warm water in de keuken. Ook op een mail aan Itho-Daaldop kreeg ik geen reactie.

De oplossing

vervangen van de close-in-boily door een warmwater-voorziening in de keuken en terugplaatsen van de oude mengkraan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Itho Daalderop is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Els
    Datum
    een brief schrijven heeft dus geen zin. uiteindelijk heeft de servicedienst van itho-daalderop weer een nieuwe clos-in-boily geplaatst: de 4de binnen 3 jaar.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Els
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Itho Daalderop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen