Opgelost door Itho Daalderop: close-in-boily weer defect

Els

nog geen 3 jaar geleden kochten wij via Edmon-keukens een close-in-boily. Na diverse mankementen werd in november 2013 de 3de close-in-boily geplaatst waar wij (na betaling) weer 2 jaar garantie op kregen. Wel werd dringend geadviseerd een kalkfilter te laten plaatsen. Edmon-keukens heeft deze inmiddels geplaatst en sinds 10 dagen doet de close-in-boily weer niets meer. Wij zijn het nu helemaal zat en hebben op 9 febr. een brief gestuurd naar Itho-Daalderop met kopie aan Edmon-keukens met het verzoek de close-in-boily te vervangen door een keukenboiler, dus warm water i.p.v. kokend.
Hierop kregen wij nog geen antwoord dus zitten we nog steeds zonder warm water in de keuken. Ook op een mail aan Itho-Daaldop kreeg ik geen reactie.

vervangen van de close-in-boily door een warmwater-voorziening in de keuken en terugplaatsen van de oude mengkraan.

Itho Daalderop is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Els
    een brief schrijven heeft dus geen zin. uiteindelijk heeft de servicedienst van itho-daalderop weer een nieuwe clos-in-boily geplaatst: de 4de binnen 3 jaar.

Els

Ook een klacht indienen over Itho Daalderop?