Klacht Itho Daalderop: Floww stuk, geen service

Klachtnummer
# 501697
Gebruiker
BvanReenen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kokend waterkraan van Floww heeft het na 3 jaar compleet begeven. De touchscreen doet het niet en kunnen hem helemaal niet meer aanzetten. Contact opgenomen en hetzelfde riedeltje als velen. Geen registratie is geen garantie. Wij zijn ook verdwenen in het systeem en na 3 heb ik die mail ook niet meer.

Ik snap dat dingen kapot kunnen gaan, maar de wet zegt wel dat je van zulke apparatuur mag verwachten dat het langer mee gaat dan 2,5 jaar. Hoe gaan we dit oplossen ?

De oplossing

Ik verwacht in ieder geval een oplossing waarbij niet alle kosten voor onze rekening komen.

1 reactie

  1. Auteur
    Itho Daalderop
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goede dag,

    Vervelend dat één van onze producten niet aan de verwachtingen voldoet. Helaas kunnen wij u hiermee niet verder helpen. Alle activiteiten omtrent kokend water van Floww zijn overgenomen door Franke Nederland. U kunt zich het beste richten tot hen wanneer het gaat om garantie en/of coulance. Franke is bereikbaar via 0570-869668

Ook een klacht indienen over Itho Daalderop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen