Klacht Itho Daalderop: Floww stuk, geen service

BvanReenen

Kokend waterkraan van Floww heeft het na 3 jaar compleet begeven. De touchscreen doet het niet en kunnen hem helemaal niet meer aanzetten. Contact opgenomen en hetzelfde riedeltje als velen. Geen registratie is geen garantie. Wij zijn ook verdwenen in het systeem en na 3 heb ik die mail ook niet meer.

Ik snap dat dingen kapot kunnen gaan, maar de wet zegt wel dat je van zulke apparatuur mag verwachten dat het langer mee gaat dan 2,5 jaar. Hoe gaan we dit oplossen ?

Ik verwacht in ieder geval een oplossing waarbij niet alle kosten voor onze rekening komen.

Itho Daalderop
    Goede dag,

Vervelend dat één van onze producten niet aan de verwachtingen voldoet. Helaas kunnen wij u hiermee niet verder helpen. Alle activiteiten omtrent kokend water van Floww zijn overgenomen door Franke Nederland. U kunt zich het beste richten tot hen wanneer het gaat om garantie en/of coulance. Franke is bereikbaar via 0570-869668

Ook een klacht indienen over Itho Daalderop?