Klacht Itho Daalderop: Geen deugdelijk product

Yes_sica86

Februari 2016 een Cooker gekocht voor ons nieuwe huis net over de grens in Duitsland. Na de verhuizing kon het product niet geregistreerd worden voor extra garantie (5jaar) aangezien een buitenlands adres niet door het systeem gepakt werd.

Nu natuurlijk na 2,5jaar een defect aan de Cooker (inlaatcombinatie kapot, niet door eigen toedoen) en wil men ons niet tegemoet komen gezien we net 2km over de grens wonen..

We wonen toch in de EU? en een bedrijf dient toch een deugdelijk product te leveren?

Op een mail waarop ik me beroep op een deugdelijk product waardoor ik reparatie of vervangen verwacht wordt wijselijk niet op dat onderwerp gereageerd. Als ook niet op mijn verzoek de aankoop te ontbinden.

Ik wil dat het product gerepareerd wordt (ik heb zelfs aangeboden het product naar Nederland te brengen en/of op te sturen) of vervangen wordt.

Als dit niet gaat werken wil ik mijn aankoopbedrag terug en stuur ik de hele set terug op.

Itho Daalderop
    Geachte J. Verbeek,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik ga deze klacht onder de aandacht brengen bij mijn collega's van de service om zo een duidelijk beeld te krijgen van het dossier wat er al is onder ticketnummer #910285906. Ik kom er bij u op terug.
    Yes_sica86
    Ik heb nog steeds geen reactie terug gehoord en op mijn laatste mail van 15-11 is ook nooit meer gereageerd door Itho/Floww...
    Yes_sica86
    Hallo?? Komt er nog reactie..
    Professioneel bedrijf hoor die in lastige gevallen maar stil blijft..
    Itho Daalderop
    Inmiddels is er antwoord van de afdeling die verantwoordelijk is voor onze kokendwater producten maar zij staan achter hun eerdere antwoord richting u en kunnen vanwege het buitenlandse adres niet overgaan tot service.

Yes_sica86
Er is geen oplossing..waardeloze service! En vooral ook het gebrek aan communicatie stoort me enorm aan deze partij. Koop hier NOOIT maar dan ook echt NOOIT iets!!

Ook een klacht indienen over Itho Daalderop?