Klacht Itho Daalderop: Last van rondzingend geluid en vacuüm zuigen van ruimtes bij wind.

Datbenik

Bij een bepaalde wind gaat het systeem heel hard rondsuizen ("spook"achtig geluid) en trekken bepaalde ruimten/kamers vacuüm. Wat is hiertegen te doen?

Ik hoop dat ik te horen krijg wat ik hiertegen kan doen....

Goede dag,

Over welk systeem hebben we het hier want alleen met deze informatie kunnen wij geen advies uitbrengen.
    Datbenik
    Het gaat om de Itho DemandFlow2. Heb even geïnformeerd bij de buren (rijtjeshuizen) en bij hen hetzelfde probleem.
    Itho Daalderop
    Onze service vraagt zich af of het echt over Demand flow gaat (of misschien Quality flow icm een WTW unit), daar de toevoerlucht hier via de ventilatieroosters boven de ramen gaat. Wanneer de afzuiging via de CVE box wel gebeurt en de roosters staan dicht, dan krijg je inderdaad onderdruk. Wanneer het echt om een Deman Flow systeem gaat, moeten we hier verder in gaan duiken omdat we deze klacht niet eerder hebben gehoord.
    Itho Daalderop
    Wij raden u aan om de installateur die het systeem in de woningen heeft gezet te benaderen omdat de klacht zich in het systeem bevindt. Het is voor ons onmogelijk om o.b.v. deze informatie een duidelijk beeld van de installatie te hebben en een oorzaak te kunnen benoemen. Het betreft hier geen storing van ons product waar we bij kunnen assisteren. Het staat de installateur uiteraard altijd vrij onze service om ondersteuning te vragen via de bij hem bekende kanalen.

Ook een klacht indienen over Itho Daalderop?