Klacht Itho Daalderop: Onjuiste installatie communicatie printplaat kost mij 700 euro

allthebest987

Bij installatie van het Itho systeem is de verkeerde communicatieprintplaat gebruikt met als gevolg dat mijn alarmsysteem van het huis niet meer werkte. De monteurs van de alarminstallatie hebben lang moeten zoeken. Zelfs Agentschap Telecom heeft metingen uitgevoerd. Nadien bleek het Itho systeem te storen. Itho had de communicatieprintplaat vervangen, echter de kosten van alarminstallatie worden niet vergoed.Daarbij hoor ik op mijn verzoeken/berichten maar niks.

De kosten vergoeden.

Itho Daalderop
    Geachte R. Bakker,

Vervelend dat u problemen heeft ervaren bij een van onze producten. Ik zie dat mijn collega's van de service u via ticket 910328132 al van de nodige antwoorden hebben voorzien maar dat er tot nu toe een concreet antwoord is uitgebleven. Ik heb de betreffende servicemanager gevraagd om aandacht voor dit ticket en u op een korte termijn van een antwoord te voorzien.
    Geachte Itho,

dank voor uw bericht. Ik ben alleen doorverwerzen naar Dhr Buikema en had geen enkel antwoord op mijn ticketnummer ontvangen. Kunt u ook iets concreter zijn met betrekking het termijn waarop Itho op mijn verzoek zal gaan reageren? Alvast dank
    gr Richard

allthebest987
Ze zouden mij contacten, echter geen mail of telefoontje gehad

Ook een klacht indienen over Itho Daalderop?