Klacht Itho Daalderop: overkoken boiler

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 265871
Gebruiker
Liz..
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben onze keuken 4 jaar geleden laten plaatsen. (nieuwbouw huis). Hierin is een Itho Daalderop boiler geplaatst voor onze heetwaterkraan. een paar dagen geleden kwamen wij beneden en kwam er allemaal rook uit het keukenkastje, de hele vloer lag vol met heet water, en de boiler bleef maar kokend water overstromen. Onze keuken is beschadigd door het water waardoor de vaatwasser niet meer goed dicht gaat. Wij hebben direct alles afgesloten en de opgeruimd, en direct de leverancier van de keuken op de hoogte gebracht en hun hebben Itho contact met ons laten opnemen.

Het maken van een afspraak liep niet soepel, we zouden terug gebeld worden wat niet gebeurde e.d. Toen we eenmaal iemand aan de telefoon hadden werd als eerste gezegd " er is geen garantie meer maar geen zorgen wij nemen onze mobiele pin wel mee" kosten 289 euro voor een nieuwe boiler.

Ik vind dit werkelijk onacceptabel! Een boiler mag nooit zulke (gevaarlijke) klachten geven. En al helemaal niet binnen 3,5/4 jaar!

Ik heb geprobeerd telefonisch contact te zoeken met de leverancier echter kreeg ik een bandje dat het nummer niet bereikbaar was. Op de site kan ik nergens een ander contact nummer vinden. (erg gebruiks- onvriendelijk)

De oplossing

Ik zou graag zien dat de boiler onder garantie vervangen zou worden.

2 reacties

  1. Auteur
    Liz..
    Datum
    Nog steeds geen reactie ontvangen!
  2. Auteur
    Itho Daalderop
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Liz,

    Vervelend te moeten lezen dat één van onze producten niet aan je verwachtingen voldoet. Waarschijnlijk heb je contact gehad met onze collega's van Floww die verantwoordelijk zijn voor al onze kokendwater-producten. Zij zullen het genoemde voorstel ook hebben gedaan. U kunt hen bereiken op 088-0041100 of uw klacht melden via service@floww-water.com.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Liz..
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Itho Daalderop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen