Klacht Itho Daalderop: Printplaat CV stuk buiten garantie

CasOt

In 2017 is ons huis afgeleverd met een Itho Daaldrop CV systeem in ons huis. Afgelopen maart hadden we geen warm water meer. Nu bleek er een printplaat stuk te zijn. De garantie was 2 jaar en natuurlijk net verstreken. Een nieuwe printplaat is geplaatst alleen moesten wij zelf opdraaien voor de kosten. Is het niet zo dat je van een CV er vanuit mag gaan dat dit minimaal 10 tot 15 jaar gewoon mag draaien en vooral de printplaten? Ik zou graag zien dat de kosten van deze reparatie vergoed worden.

Reparatie vergoeden. Van een product mag je verwachten dat je het een bepaalde tijd zonder problemen kunt gebruiken. Dit noem je de levensverwachting. Bij een CV zou dat geen 2 jaar moeten zijn.

Itho Daalderop
    Goede morgen,

Vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met één van onze producten. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een onderdeel van een technisch product defect raakt. Dit is niet in alle gevallen te wijten aan het product zelf maar ook aan de installatie of het gebruik.Wij hanteren net als alle andere merken een standaard fabrieksgarantie van 2 jaar op al onze producten. Na registratie van het product op onze website verlengen wij dit naar 5 jaar. Bij al onze producten zit een garantiekaart waarop de gegevens voor deze registratie staan. De garantie wordt in eerste instantie door de dealer (vaak een installateur) verstrekt waarna deze met ons als fabrikant verrekend wordt. Wanneer u ons het serienummer geeft, kunnen wij checken of deze registratie is voltooid.
    CasOt
    bedankt voor uw bericht. Serienummer is BCU160810018
    Itho Daalderop
    Kun je ons de factuur van de reparatie sturen? Onze service zal dan bepalen wat zij kunnen betekenen in deze. Je kan deze sturen aan info@ithodaalderop.nl t.a.v. M. Zuidgeest. Dan houden we via de mail contact met u.

Ook een klacht indienen over Itho Daalderop?