Klacht Itho Daalderop: Slechte 100 graden plintbolier en service van Itho Daalderop (Floww)

mjcombi

In 5 jaar nu al 2 stuks 100 graden plintboilers (Floww) kapot. Zorgen voor het uitslaan van de aardlekschakelaar. Netjes zoals aangegeven door Itho Daalderop regelmatig kalkfilter vervangen (€75,- per filter) en toch telkens na net iets meer dan 2 jaar weer kapot. Ze geven dan aan dat er 2 jaar garantie op zit en voor €259,- komen ze uit "coulance" een nieuwe plaatsen. Ik vind dit echt geen service. Je mag er toch vanuit gaan dat een dergelijk apparaat langer meegaat.
Ze zeggen doodleuk dat ze er verder niks meer aan kunnen doen, dus ik zou zeggen:
Koop NOOIT een product van Itho Daalderop en zeker geen 100 graden plintboiler want dan kun je elke 2,5 jaar voor €259 een "coulance" exemplaar laten installeren.

Ik wil dat er zonder enige kosten een deugdelijk product wordt geleverd dat niet na iets meer dan 2 jaar kapot gaat!

mjcombi
    Helaas nog geen reactie van wie dan ook.
    mjcombi
    Waarom wordt er niet gereageerd door wie dan ook?
    Itho Daalderop
    Geachte mevrouw Eijkhout,

Ik heb even in het systeem van de kokendwater helpdesk gekeken en zie geen contact op uw adres in de afgelopen 2 jaar is geregistreerd. Het is natuurlijk buitengewoon vervelend als een systeem het geheel of gedeeltelijk laat afweten. Het product, de installatie, de plaatsing maar ook het gebruik hebben invloed op onze producten. Om die reden hebben we een goede garantieregeling die in de eerste 2 jaar een systeem volledig gratis hersteld. Bij een tijdige en volledige registratie van het product geven we nog 3 jaar aanvullende garantie op het product voor een periode van 3 jaar op onderdelen. Daarnaast hebben we een ruime coulance regeling voor de na de garantieperiode die oploopt tot een totale korting van ruim 50% op onze reguliere verkoopprijs. Wanneer u contact opneemt met onze kokendwater helpdesk maken we dit graag voor u in orde. Onze kokendwater expert zijn morgen vanaf 09.00 weer bereikbaar.

Technische Helpdesk - Kokend water (Floww en Itho Daalderop)
    Voor technische vragen en het melden van storingen aan kokendwatersystemen.
    010-427 85 94

Met groeten van het webcare team
    Hallo,
    Ik snap deze reactie echt niet. Ik heb in de afgelopen 2 weken contact gehad met helpdesk en ben zelfs teruggebeld door een manager. Die geeft hetzelfde aan als u. Ik ben het alleen niet mee eens, kan niet zo zijn dat iedere 2,5 jaar iets kapot gaat net na de garantie. Ik heb bij de 2e lintboiler die door jullie is geïnstalleerd ook niet de kans gekregen om deze te registreren. Monteur gaf alleen aan om iedere 1,5 jaar de filter te vervangen, wat wij braaf hebben gedaan. Kost iedere keer 75 euro.
    Zoals aangegeven in mijn klacht verwacht ik een kosteloze vervanging.
    Itho Daalderop
    Geachte mevrouw Eijkhout,

Ik vind het bijzonder vervelend dat we niet aan uw wens kunnen voldoen.
    Maar dit is ons finale antwoord.

Technische Helpdesk - Kokend water (Floww en Itho Daalderop)
    Voor technische vragen en het melden van storingen aan kokendwatersystemen.
    010-427 85 94

Met groeten van het webcare team

mjcombi
Wat een slechte service en dan ook nog een 2e keer het antwoord gewoon kopiëren. Koop nooit een product van Itho Daalderop want het is ondeugdelijk en de service is rampzalig.

Ook een klacht indienen over Itho Daalderop?