Klacht Itho Daalderop: Terugkerende storing Close In Boiley

Klachtnummer
# 126144
Gebruiker
dreeke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte,

Daalderop heeft in april voor de 5de keer een nieuwe boiler geplaatst en meteen een soort warmtedruk kraan gemonteerd zonder ons medeweten. Tijdens onze vakantie afgelopen week is deze kraan veel meer gaan lekken als de bijgehorende afvoer aan kon en daardoor is de hele keuken blank komen te staan met nodige schade aan plinten en aanrecht etc als gevolg. Bovendien blijft de kraan lekken. Dit is wat ons betreft echt de druppel om het zo maar eens te zeggen en wij willen eigenlijk van de hele installatie af.

De oplossing

Terugnemen installatie en retour betaling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Itho Daalderop is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Itho Daalderop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen