Klacht ITrader.com: dat er zomaar 110€ van men account is afgeschreven zonder enige actie op de site.

dbh kessels

dat dit geen handelsplatform is maar dat ze gewoon oplichters zijn. eerst voldoet de 250€ wat je inlegd moet minstens al 1000€ zijn. Ze bellen bijna altijd met een ander telefoonnummer de ene keer uit cyprus en dan weer doorgelinkt vanuit Nederland dan gaan ze je van alles uitvragen?
één of andere ohad,c eerst heeft t 2 weken geduurd voordat ik men geld eens eindelijk in men account heb en heb toen gevraagd of men geld teruggeboektkon worden.. ja dat zou kunnen en dan zou je wel een boete van50€ kunnen verwachten.
om je geld terug te krijgen moet je voor hun 2 documenten toevoegen de Ideal overboeking en de afschrijving van je bank. na 5 minuten kreeg ik mail dat de document geweigerd zijn. toen heb ik er een paar weken over laten gaan want ik kon opeens niet meer een nieuw paswoord aan vragen na een mail te hebben gestuurd na de servicedeskmedewerker toen kreeg ik een nieuwe link en toe bleek dat ik nog maar 90€ op men account heb terwijl ik helemaal nog geen enkele actie heb ondernomen.kan iemand me misschien wat tips geven om iets van men geld nog terug te kunnen krijgen

gewoon men volledige bedrag van 250€ op men bankrekening terug te boeken

Wij vinden dat ITrader.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ITrader.com?