Klacht ITrader.com: Geld overgemaakt tijdens telefoongesprek. Direct spijt, geen gehoor bij verzoek om terug te storten.

Blue2You

Online interesse getoond, direct hierna opgebeld en tijdens het telefoongesprek heb ik geld overgemaakt (500 euro) en rijbewijs, adres gegevens doorgestuurd en een vragenlijst -samen- ingevuld.
Het ging allemaal heel snel en meteen na afronding van het gesprek kreeg ik al spijt.
Heb meteen een Ticket (Withdrawal Request) aangemaakt met verzoek tot het terugdraaien van mijn investering.
Dag erna melding gekregen dat ticket succesvol is afgerond. Er is 50 van mijn account afgeschreven, er saat nog 450 genoteerd.
Verder is er niks gebeurd!

Het bedrag dat ik heb overgemaakt terugstorten!
De kosten ('fee') schijnt 50 te zijn (prima, die zal ik dan als kosten voor mijn rekening nemen als straf voor eigen schuld dat ik in deze oplichterij getuimeld ben!), maar het resterende bedrag (450) wil ik heel graag nog terug.

Wij vinden dat ITrader.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ITrader.com?