Klacht ITrader.com: Nooit in itrader trappen dat kost alleen maar onnodig veel geld.

JimmyD

Ook ik ben in itrader getrapt en merkte dus al snel dat het niet goed was, nu probeer ik mijn account te sluiten, dat account beëindigen moet itrader dus voor je doen, alleen zeggen zij dus dat ik eerst het restand op mijn bank terug moet laten storten alleen is nu dus het probleem dat daar een minimum van 50 euro aan zit en ik nu dus maar 8.30 naar mijn bank kan laten storten wat dus niet gaat en itrader dus weigerd mijn account te sluiten het heeft mij nu al 215 euro gekost en zelf ben ik bang dat als dat account blijft bestaan, dat het mij straks nog meer kan gaan kosten. Helaas ben ik momenteel niet meer telefonisch bereikbaar omdat ik deze heb moeten verkopen omdat ik geld problemen had.

Ik wil gewoon dat ze mijn account opheffen en als ik dus meer dan 50 euro terug zou kunnen krijgen moeten ze via een email uitleggen hoe, want nu is dat 8.30 euro en over drie dagen waarschijnlijk nog minder, die aandelen zijn al weer verkocht maar het bedrag blijft maar minder worden. Ik weet dat ik een hele stomme fout heb begaan, maar dat kan ik helaas niet meer terug draaien. Dus alleen het account verwijderen vind ik al genoeg, want erg behulpzaam zijn ze niet bij itrader.

Wij vinden dat ITrader.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ITrader.com?