Klacht ITrader.com: Slechte verkooptechniek

Joost

Beste lezer,

Via de site van een Nederlands tv-programma kwam ik bij Itrader. Ik heb wel wat geld over en wilde het eens uit proberen. Heb 1000 euro gestort op account, maar liep toen een beetje vast op mijn eigen kennis. Ik werd opeens gebeld. Wat een service dacht ik! Het werd echter niet echt duidelijker, want de medewerker sprak, net als ik, niet geweldig Engels. Ik vroeg of het mogelijk was in het Nederlands advies te krijgen. Paar dagen later werd dat gehonoreerd! Haha....nu kreeg ik een man, die geen slecht Engels, maar slecht Nederlands sprak. Daarnaast was hij nogal opdringerig. Zo vroeg hij naar mijn restbedrag van mijn hypotheek en probeerde mij te overtuigen, dat ik met mijn kapitaal in mijn huis ook beter bij hem af was. Ik gaf aan het echt te willen beperken tot de 1000 euro en moest wel erg veel moeite doen om dat onbespreekbaar te maken. Het deed me erg denken aan de opdringerige verkooptechnieken, die ik ken in Egypte bij zo'n resort.
Aan aandacht geen gebrek. Hij belde mij meerdere malen op, echter niet op de afgesproken tijden. Daarnaast ging het steeds over meer investeren dan om mijn 1000 euro weg te zetten. Opeens belt weer een slecht Engelse sprekende medewerker me en deelt mee, dat hij nu mijn account manager is. Ik zeg ECHT te willen stoppen en mijn geld terug te willen. Opeens word ik zonder aanwijzing doorverbonden met de Nederlands -slecht sprekende man, die me opnieuw gaat overtuigen van zijn geweldige mogelijkheden. Pfffff.......ze praten maar door en door. Erg chaotisch en opdringerig. Hij heeft geen tijd meer en ik kom weer terug bij mijn nieuwe manager. Ik word boos en geef aan dat ik echt wil afsluiten en het geld terug wil op mijn rekening. Daarna belt hij me nog 2 keer en gaat een discussie aan. Als ik dan maar gewoon ophang, omdat hij niet stopt...blijft hij bellen. Ik moet weer formulieren invullen met gegevens, die ze al lang hebben en krijg steeds tickets via de mail die moeten aangeven hoe ver men is met mijn terugtrekking. Opeens krijg ik bericht dat men 750 euro krijg overgemaakt. Daar reageer ik op. Dan zou er wel veel gevraagd worden voor het FINANCIEEL STALKEN. Ik stuur een berichtje, dat ik dit niet acceptabel vind en minimaal 950 euro terug wil......... nog dezelfde dag staat 950 euro op mijn bankrekening. Voor 50 euro heb ik echt veel aandacht gekregen. Erg veel, maar niet de aandacht die ik wens.Gelukkig kan ik blijven lachen, want ik heb altijd hard gewerkt en dit was gewoon een experimentje. SLECHT

Ik wil onervaren mensen waarschuwen

Wij vinden dat ITrader.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ITrader.com?