Klacht Itsokay.nl: na 5 weken geen bestelling binnen en geen geld retour, bedrijf reageert niet op mijn mails

Klachtnummer
# 450206
Gebruiker
H.J.E. Walters
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 30 april 2020 heb ik een bestelling geplaatst en betaald bij Its Okay.
Meerdere malen contact gehad via de messenger van facebook levering is later, wordt aangepast tot wel 3x met wordt geleverd nu tussen 17 en 23 mei, maar ontvang geen bestelling. Ze heeft me nu ook geblokkeerd voor de messenger, reageert niet op mijn mails of contactformulier wat ik ingevuld heb via haar site. Echter na 4 weken heeft ze me snel de hars 1 van de artikelen van de bestelling, je kan hier niets mee zonder de andere artikelen van mijn bestelling. Kortom zo dan heb ik iets geleverd (na veel zeuren en 4 weken). Echter heb ik nog steeds niet de andere artikelen en na veel zeuren en berichtjes van hun kant vertraagd etc heb ik aangegeven geen vertrouwen meer te hebben in de levering en heb ik hun in gebreken gesteld en gevraag om mijn geld retour te storten. Kortom tot op heden geen bestelling binnen en geen geld retour.

De oplossing

Wil mijn geld retour op zeer korte termijn, het vertrouwen in deze bestelling en webwinkel is weg, omdat er niet wordt geleverd en niet gereageerd op mijn mails, contactformulier.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Itsokay.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Itsokay.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen