Klacht Itsokay.nl: Wel betaling ontvangen, maar niet leveren

Klachtnummer
# 450946
Gebruiker
Henry D.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 22 mei 2020 een artikel besteld dat ruim voorradig was (26); momenteel 20 (4 juni 2020). Echter, tot op heden niets geleverd. Op de website staat dat al sinds 25 mei 2020 dat het artikel is verzonden. Verklaring vertraging van levering door klantenservice: hoge bestelvolume van het artikel (6 in 2 weken???) coronaperikelen. Nu komen er nog eens 5 tot 10 dagen vertraging bij. Als de informatie op de website ten tijde van bestelling klopt, dan zou het artikel allang gelverd kunnen zijn.
Is Itsokay.nl wel een bonafide bedrijf? Ik denk het niet. Eerlijk zijn ze in ieder geval niet.

De oplossing

Nog deze week het artikel leveren, indien niet dan betaling terugstorten en koop ontbinden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Itsokay.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Itsokay.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen