Klacht Itsw: garantie (of niet)

Klachtnummer
# 17299
Gebruiker
J.L.M. van der Maden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 8 oktober j.l. een papier vernietiger gekocht bij Lidl in Nieuw Vennep. Na 2 0f 3 keer gebruiken stopte dat apparaat er mee. We kregen het advies om te bellen met de service afdeling namelijk ITSW in Winschoten. Die heb ik gebeld en men vertelde mij dat ik het apparaat uit elkaar moest halen om te kijken of er een draad aansluiting los was. Dat heb ik gedaan en ik kon niets ontdekken. Daarna via de mail contact opgenomen en mij werd verteld hem goed in te pakken en op te sturen. Na een paar weken kreeg ik een brief met vermelding dat door een verkeerde plaatsing 2 nokken waren afgebroken. Dus een gebruikersfout. Ze hebben me verteld wat ik moest doen en nu is dus de garantie vervallen!!
Hij kon gerepareerd worden dan moest ik even € 30,00 vooruit betalen.
Dus omdat ik het advies van deze technische dienst heb opgevolgd is het nu geen garantie meer. ik vind dit een vreemde manier van doen en vraag daarom uw advies.
Dit apparaat heeft bij aankoop € 29,99 gekost.

De oplossing

IK wil een goede papiervernietiger of mijn aankoopbedrag retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Itsw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Itsw?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen