Opgelost door Iused: een ipad een barst in de scherm,ik hoeft hem niet terug de sturen en krijgt ook mij geld niet terug,

sad Opgelost
Adrie

ik kocht een ipad van 219euro er staan sterren,hij kwaam op de 15-1202021 bij mij thuis,ik maakt hem open en ik ging verder ineens zag ,ik een barst in de scherm
Ik hebt via internet gemeld en ik zou een emial krijgen hoe ik hem kan terug kan sturen,Maar ik krijgt geen email weer via de internet gevraagt en endelijke een email dat ik hem kan terug sruurde
Ik ging via de internet naar de firma it-refurbished met een zeker tim en ik zag de foto,hij zegt dat hij het niet kon zie,ik moest opnieuw een foto sturen
Het blijkt gewoon de zelfde interwinken de zijn,hij zeg dat het mij schuld schuld
Ik werd kwaad ik bent zeker en sterkte man
Hij zegt dat ze verkopen geen ipad ,die een barst in de scherm zit,en ik kan hem terug sturen,maar dan krijgt ik mij geld niet terug en als ik hem hou dan zit er geen grantie meer op,wel als ik hem laat maken bij fixjeiphone.nl dan krijgt ik gewoon de granties,maar dat kost mij 189euro, Ook zegt hij dat ik de hard ingedrukt heeft.ik hebt zelf een samsung tablet die is nog goed

dat er staat op de webwinkel bv de drie sterren ,dat er wel een beschadigd kan zijn op de scherm
gewoon terug nemen of gewoon mij helpen
gaat wel

Iused
    Beste meneer Smits,

Het is natuurlijk een vervelende situatie, maar wil hier graag wel op reageren;
    De iPad die u heeft besteld heeft de waardering "3 sterren/duidelijke zichtbare gebruikssporen".
    Wij doelen hier enkel met op de cosmetische staat van de iPad, bijvoorbeeld dat de aluminium achterkant wat diepere krassen kan bevatten.
    De iPads die wij verkopen worden NIMMER aangeboden met gebarsten schermen.
    De schermen van onze iPads mogen geen breuken of barsten bevatten. Deze worden simpelweg ook niet te koop aangeboden.

Wanneer er sprake is van zelf toegebrachte schade, zoals valschade, stootschade of vochtschade, dan kunnen wij de iPad niet onder garantie terugnemen, laat staan het aankoopbedrag terug te storten.
    Als tip hebben wij u verteld dat u de iPad kunt laten repareren bij een Apple Certified Service Provider.
    Wanneer zo'n soortgelijk bedrijf de reparatie heeft voltooid, dan is de volledige garantie ook weer van kracht.

Mocht u aanvullende informatie behoeven, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groeten,

-team iUsed.nl

Ook een klacht indienen over Iused?