Opgelost door Iused: Ik kocht eenipad bij iused en er zat een barst in de scherm,volgens deze firma geen granties meer

Adrie

Ik kocht een ipad van 219euro er staat duidelijke op de web de sterren er .hi kwaam op de 15december.Ik ging hem uitpakken en zet hem aan.een prachtig ding
Maar via de licht zal ik een barst in de scherm,dat heeft ik gemeld
Ook een foto gestuurd,ik ging verder zoeken op de internet,ik zag bij de firma it-refursheb een aardig ipad staan,ik krijgt een meneer tim en gepraat,ineens liet hij de foto zie,die ik hebt gestuurd naar iused,nl. Verbaasing bleek gewoon de zelfde firma de zijn,ik moest een foto opnieuw maken
En toe werd ik kwaad,het was mij schuld ik hand hem laten vallen,of ik hebt met mij handen gedaan,Hij zegt dat hun nooit een ipad verkoopt met een barst,en de granties was nu vervallen,als de scherm laat maken bij de firma fixjeiphone voor 189euro,dan krijgt ik wel die granties terug,ik werd kwaad en zegt ik ben een sterk man dat hebt ik zeker gedaan,en mij telefoon hij zegt een telefoon is anders,en ik kan merker dat hij mij de schuld geeft,Als kwaad wordt dan zegt je die dingen,Ik hebt ook een tablet van samsung en waarom is de deeld wel goed
Die tim zegt gewoon geen geld terug en de grantie is er niet meer

gewoon terug sturen of gewoon de granties of anders
Eigen schuld

Iused
    Beste meneer Smits,

Het is natuurlijk een vervelende situatie, maar wil hier graag wel op reageren;
    De iPad die u heeft besteld heeft de waardering "3 sterren/duidelijke zichtbare gebruikssporen".
    Wij doelen hier enkel met op de cosmetische staat van de iPad, bijvoorbeeld dat de aluminium achterkant wat diepere krassen kan bevatten.
    De iPads die wij verkopen worden NIMMER aangeboden met gebarsten schermen.
    De schermen van onze iPads mogen geen breuken of barsten bevatten. Deze worden simpelweg ook niet te koop aangeboden.

Wanneer er sprake is van zelf toegebrachte schade, zoals valschade, stootschade of vochtschade, dan kunnen wij de iPad niet onder garantie terugnemen, laat staan het aankoopbedrag terug te storten.
    Als tip hebben wij u verteld dat u de iPad kunt laten repareren bij een Apple Certified Service Provider.
    Wanneer zo'n soortgelijk bedrijf de reparatie heeft voltooid, dan is de volledige garantie ook weer van kracht.

Mocht u aanvullende informatie behoeven, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groeten,

-team iUsed.nl

Ook een klacht indienen over Iused?