Klacht Ivol: Verkeerde bestelling door fout op site en slechte service als vervolg

Consument

Op de site kwam de benoeming van product niet overeen met te bestellen product. Daardoor heb ik gekozen voor gelijklijkende benoeming ( er waren bij beide 3 mogelijkheden ) - was me van geen kwaad bewust! Bij levering werd dit ontdekt. Vervolgens kreeg ik een mail dat ruilen alleen mogelijk was met het zelf betalen van verzendkosten. Daar was ik het eigenlijk niet mee eens. Maar goed enige weken later zou ik in de buurt van bedrijf zijn en zou het kunnen omruilen. Dit werd niet geaccepteerd aangezien er meer dan 2 weken voorbij waren. Ik werd gewezen op de algemene voorwaarden. Deze had ik weliswaar niet gelezen maar in de bewuste mail werd in het geheel geen voorbehoud met betrekking tot tijd gemaakt.
Kortom met een klantvriendelijke houding was dit best op te lossen geweest. Maar nee nog niet eens een excuus over de eigen fout op de eigen site - die ze inmiddels wel aangepast hebben! Een dankjewel was meer op zijn plaats geweest.

Het juiste product ontvangen zonder verzendkosten

Ivol is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Ivol?