Klacht IWantThatMusthave.nl: Geld wordt niet terugbetaald

Klachtnummer
# 142947
Gebruiker
cdecock
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 26 oktober een bestelling geplaatst deze kwam begin november binnen. De gehele bestelling heb ik terug gestuurd en heb een mail gehad van de webwinkel dat het bedrag binnen 2 weken wordt terug gestort.

Eind november nog steeds geen geld terug gestort. Ik heb via de mail contact gezocht en ze bleken mijn rekeningnummer niet te hebben. Deze heb ik meteen doorgegeven en afgelopen vrijdag 4 december heb ik een mail gehad dat het geld over is gemaakt en dat ik dit maandag 7 dec / dinsdag 8 dec zou ontvangen. Het is nu inmiddels een week later, vrijdag 11 december, en heb nog steeds mijn geld niet ontvangen.

Ik heb meerdere malen contact gezocht met de webwinkel maar men reageert niet terug. Ik zit nu al bijna een maand op mijn geld te wachten, schandalig! Het gaat om een bedrag van 130,65 euro!!

De oplossing

Ik wil graag per direct mijn geld terug ontvangen waar ik recht op heb. Ik zit al meer dan een maand op mijn geld te wachten wat gewoon belachelijk is aangezien er eerst wordt aangegeven dat het bedrag binnen 2 weken wordt terugbetaald.

0 reacties

Ook een klacht indienen over IWantThatMusthave.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen