Klacht IWantThatMusthave.nl: slecht geinformeerd

Klachtnummer
# 121043
Gebruiker
Janneke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Twee weken geleden heb ik de de goodiebag besteld waar een tegoedbon voor een citytrip in zit. Van te voren heb ik gemaild met de vraag of er extra kosten aan verbonden zitten en van welke luchthaven er gevlogen werd. Ik kreeg een mail terug waarin stond dat er geen extra kosten waren en dat je een voorkeur voor een luchthaven op kon geven.

Nou kwam de tas, een week later, binnen. Bleek dat je 21 dagen voor de trip moest boeken. Er op donderdag t/m zaterdag €30,- pp extra wordt gerekend en dat het voorkeur aangeven voor luchthavens extra geld kost.
Hierover heb ik een mail gestuurd naar iwantthatmusthave, zij geven vervolgens aan dat zij niks voor mij kunnen betekenen omdat zij een externe partij zijn en verder niks over de citytrip weten. Wel passen zijn vervolgens de website aan met nieuwe informatie (dat er bijvoorbeeld 21 dagen van te voren geboekt moet worden). Na nogmaals een mail te hebben gedaan waarin ik om een oplossing vroeg werd ik gewoon genegeerd.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug of een andere gepaste oplossing. Mijn vriendin en ik kunnen niet meer op de gewenste data de citytrip doen. Wij hebben hiervoor vrij moeten vragen voor het werk etc.

1 reactie

  1. Auteur
    IWantThatMusthave.nl
    Datum
    Hi Janneke,

    Ik heb de email terug gevonden en ga er nu gelijk op reageren. De tekst van jouw email zat onder voorafgaande emails dus vandaar dat het mis is gegaan. :)

    We hopen jouw klacht goed af te kunnen handelen!

    Love,
    IWTM

Ook een klacht indienen over IWantThatMusthave.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen