Klacht IWantThatMusthave.nl: Tas besteld, meteen betaald en na twee maanden nog niets gekregen

Aleid

Dit stuurde ik het bedrijf een drie weken ná de bestelling:
(01 apr 2014 19:50)
Besten, drie weken geleden een tas bij jullie besteld en nog niets gehoord of gezien. (Kreeg ook geen bevestigingsmail, wat wel gebruikelijk is) Graag reactie, stuurde een mail naar klantenservice, maar kreeg geen antwoord. Heb jullie substantieel bedrag overgemaakt (105 euro) waar ik nog niets voor terug kreeg. Graag snel reactie, Het gaat om een we love wide celine suede tas en de bestelling heb ik op 10 maart geplaatst en betaald met VISA
Groeten, Axxxx
Daags daarna kreeg ik dit antwoord:
iwantthatmusthave, 02 apr 2014 07:16
hoi Axxxx, als het goed is komen vrijdag de tassen binnen. Er was een vertraging excuses hiervoor, we begrijpen je frustratie Nog heel even geduld. Fijne dag nog.

Dat was dusbijna een maand geleden!
Wat moet ik nu doen? Het bedrijf is alleen per mail bereikbaar!

Tja, ik wil dat de bestelling per omgaande wordt geleverd en dat als er sprake van vertraging is ze ons daarvan op de hoogte houden. Ik acht de kans op een snelle oplossing niet groot op basis van onze ervaringen. Ik weet niet wat ik nog verder kan doen, anders dan een advocaat in de arm nemen (???) Ik vind 100 euro veel geld en ik had het graag aan een ander bedrijf gegund, die wel haar verplichtingen na komt

Ook een klacht indienen over IWantThatMusthave.nl?