Klacht Iwearfashion.nl: Retourzending nog steeds niet terugbetaald

lots85

Ik heb via de website van Iwearfashion.nl op 12 november wat besteld. Tijdens het bestellen ging het al niet goed, mijn order was zomaar verdwenen dit kwam vanwege een nieuwe website. Uiteindelijk heb ik via de helpdesk iemand bereid gevonden om mij te helpen en heb ik de bestelling toch gekregen. Mijn account op de website was verdwenen.De broekjes heb ik ontvangen, maar bleken niet goed. Ik wilde ze terug sturen, maar had geen pakbon bij mijn pakket. Weer mailcontact gehad en ik kreeg een adres, ik moest de retourkosten voorschieten en zou ze terugkrijge. Via track & Trace heb ik gezien dat mijn pakket is ontvangen. In het pakket zat de hele mailwisseling met iwearfashion en een brief met mijn gegevens. Sindsdien is het stil. Heb ze regelmatig gemaild en ik krijg maar geen respons. Heel onterecht, want ik krijg nog 33,75 van hen. Mijn vriendin heeft gemaild met ander e-mailadres, maar ook zij kreeg geen reactie. Alle mailwisseling heb ik bewaard,maar tot op heden geen reactie

Ik zou graag het geld voor de broekjes (5 X 5.35) en de verzendkosten (6,95) terug ontvangen op mijn rekeningnummer: NL91RABO0304328545.

Ik heb alles netje teruggestuurd, met de mailwisseling en alle informatie erin. Ik heb via Track&Trace gezien dat het pakket is ontvangen.

Wij vinden dat Iwearfashion.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Iwearfashion.nl?