Klacht Iwebshop.nl: art. niet ontvangen

Klachtnummer
# 159781
Gebruiker
catharina
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb op 8 febr. een Spiraalsnijder besteld en bericht gehad dat de betaling binnen was. Op 9 febr bericht gehad dat hij was verzonden!

Op 2 mrt een reactie op mijn mail gehad dat hij onderweg was!

Na verdere vragen van mij geen reactie meer gehad, en tot op heden nog geen spiraalsnijder ontvangen! 6 weken zijn er inmiddels verstreken!

Heb al voorgesteld mijn geld terug te storten, ook daarop geen reactie!

Waarschuw iedere potentiele koper niet via deze aanbieder te bestellen!

De oplossing

Geld terug, of in elk geval een reactie hoe het met de levering staat!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Iwebshop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iwebshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen