Klacht Iwebshop.nl: Betaald maar niet ontvangen

Klachtnummer
# 179378
Gebruiker
Arjac
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een omvormer besteld via internet bij iwebshop. Levering zou binnen 24 uur plaatsvinden. Betalen is prima gelukt. Een mail ontvangen dat de levering 7 tot 14 dagen zou duren ! Na ongeveer 14 dagen een mail, waarschijnlijk een nepmail van PostNL, met als titel ' Levering mislukt'. De echte post laat namelijk een kaartje achter in de brievenbus met daarop de locatie waar het pakje afgehaald kan worden. We zouden niet thuis geweest zijn en het pakje kon opgehaald worden. Geen idee waar. Bovendien waren er meerdere personen aanwezig, zowel binnenshuis als buitenshuis op de in de mail genoemde dag en tijdstip. De mail was overigens afkomstig van h.notte@mandema.nl en daar heb ik een mail naar toe gestuurd. Ook hier geen reactie op mogen ontvangen.

De oplossing

Geld terug of het product geleverd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Iwebshop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iwebshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen