Klacht Iwebshop.nl: betaald niet ontvangen

Klachtnummer
# 170395
Gebruiker
N.Bos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2016-05-18 een bestelling gedaan bij iwebshop xbox het ging om een Xbox 360 PC Draadloos USB Receiver - Kleur : Zwart .
wacht nu al 3 weken wel al betaald ze zetten de levering wel op verzonden maar niet binnen tevens ook geen track en trace nummer gekregen..
Heb ook nog ook bericht gestuurd en hier reageren ze niet op. op de webshop staat zelfs dat je pakket kan volgen maar heb geen nummer gekregen dus verzonden zal het wel niet zijn en nu zie ik hier meerdere klachten laten we hopen dat dit goed word afgehandeld

De oplossing

ik verwacht dat ze contact met me opnemen en mijn geld terugstorten op mijn rekening ik wacht nu al zo lang dat ik intussen ergens anders de bestelling heb gedaan ik verwacht van het bedrijf iwebshop dat ze hun 24 uurs service van de website halen en als ze niet kunnen leveren de website offline halen dit is niet goed voor de refenties

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Iwebshop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iwebshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen