Klacht Iwebshop.nl: niet verzenden van een betaald product.

Klachtnummer
# 153647
Gebruiker
jos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik bestelde een product met de wetenschap dat dit binnen 24 uur verzonden zal worden met track en trace. Echter niets verzonden en er wordt niet op mails gereageerd. E.e.a. betrof een verjaardagscadeau.

De oplossing

Gaarne per omgaande leveren anders het aankoop bedrag per direct retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Iwebshop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Iwebshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen