Opgelost door Iwonatec.de: Bestelling niet geleverd, geen reactie op email en telefoon wordt niet opgenomen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 520222
Gebruiker
t.a.j. olgers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vorige week dinsdag 09-02-2021 een bestelling geplaatst bij iwonatec. Er zou binnen 24 uur verzonden worden. Er wordt niets verzonden. Ik heb meerdere keren gemaild, geen reactie. Contactformulier op de website werkt niet. Zandloper blijft draaien. Gebeld, telefoon wordt niet opgenomen. Ziet er naar uit dat ik opgelicht ben door iwonatec.de

De oplossing

Ik wil de bestelling ontvangen of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Iwonatec.de is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
t.a.j. olgers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Iwonatec heeft uiteindelijk contact opgenomen na het plaatsen van deze klacht. Heel toevallig nietwaar?! Gezien alle ervaringen op diverse klachtensites, nooit hier kopen!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Iwonatec.de?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen