Klacht Iwonatec.de: Geen reactie op klacht verkeerd geleverd artikel

Klachtnummer
# 352330
Gebruiker
Drijver6
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We hebben een televisie steun besteld, maar hebben een verkeerde steun ontvangen. De maat klopte niet en we hebben een televisie steun ontvangen voor aan het plafond terwijl we een wandsteun hebben besteld. Na meerdere mailtjes naar hen gestuurd te hebben nog steeds geen enkele reactie terug mogen ontvangen! Nu zitten we met een televisie steun waar we niks aan hebben en zijn ons geld kwijt. We willen deze gewoon ruilen tegen de wandsteun die we besteld hebben.

De oplossing

Ik wil dat we de bestelde wandsteun alsnog toegestuurd krijgen of anders willen we ons geld terug .Geleverde steun kunnen ze terug krijgen op verzendkosten van het bedrijf uiteraard

1 reactie

  1. Auteur
    Iwonatec.de
    Datum
    Beste klant,

    Helaas heb ik geen vroegere mails over deze klacht kunnen vinden op onze server.
    Onze klantenservice heeft net een mail gestuurd over de retourzending van het verkeerd bezorgde product. Het juiste product sturen wij dan ook op.

    Met vriendelijke groeten,

    IwonaTEC GmbH

Ook een klacht indienen over Iwonatec.de?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen