Opgelost door Iwonatec.de: Goederen worden niet geleverd en op berichten wordt niet gereageerd.

sad Opgelost
Cobus

Bestelling geplaatst en na een aantal dagen geprobeerd de verzendstatus op te vragen. Ondertussen zijn we 1,5 week verder. Op emails wordt niet gereageerd.
Het contact formulier op de website werkt niet. Bellen lukt ook niet echt. Ik denk dat ik hier mijn geld kwijt ben. Geen wereld bedrag...maar toch.

Geld retourneren .

Iwonatec.de is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Cobus
    De firma deze week gebeld en er werd gemeld dat de bestelde spullen verstuurd waren. Dat blijkt dus niet te kloppen. Ik ben bang dat ik naar mijn centen kan fluiten.
    Cobus
    Dus worden de bestelde producten vandaag, na ruim 3 weken wachten, alsnog geleverd. Ik ben daar blij mee, maar blijf toch wel een nare nasmaak over dit bedrijf houden. Er is op geen enkele van de gestuurde emails gereageerd. Dit terwijl op de website vermeld staat dat als het niet de volgende dag verstuurd kan worden, er contact met de klant wordt opgenomen. Dat laatste kun je dus wel vergeten.

Producten ontvangen. Case closed

Ook een klacht indienen over Iwonatec.de?