Opgelost door Iwonatec.de: Goederen worden niet geleverd en op berichten wordt niet gereageerd.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 512636
Gebruiker
Cobus
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bestelling geplaatst en na een aantal dagen geprobeerd de verzendstatus op te vragen. Ondertussen zijn we 1,5 week verder. Op emails wordt niet gereageerd.
Het contact formulier op de website werkt niet. Bellen lukt ook niet echt. Ik denk dat ik hier mijn geld kwijt ben. Geen wereld bedrag...maar toch.

De oplossing

Geld retourneren .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Iwonatec.de is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Cobus
    Datum
    De firma deze week gebeld en er werd gemeld dat de bestelde spullen verstuurd waren. Dat blijkt dus niet te kloppen. Ik ben bang dat ik naar mijn centen kan fluiten.
  2. Auteur
    Cobus
    Datum
    Dus worden de bestelde producten vandaag, na ruim 3 weken wachten, alsnog geleverd. Ik ben daar blij mee, maar blijf toch wel een nare nasmaak over dit bedrijf houden. Er is op geen enkele van de gestuurde emails gereageerd. Dit terwijl op de website vermeld staat dat als het niet de volgende dag verstuurd kan worden, er contact met de klant wordt opgenomen. Dat laatste kun je dus wel vergeten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cobus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Producten ontvangen. Case closed
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Iwonatec.de?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen