Opgelost door Iwonatec.de: Niet ontvangen bestelling en geen contact.

content Opgelost
W. Tebra

Eind vorige week een aantal spullen bij Iwonatec besteld, de spullen waren op voorraad is en zou de verzending volgens de website snel zijn. Tot nu toe nog niks ontvangen, e-mail gestuurd en geen gehoor bij bellen.

Normaal wil ik prima een aantal dagen langer wachten, maar de berichten op deze website (het niet ontvangen van producten en lastige/geen contact) geven mij een vervelend gevoel dat het nog maar de vraag is of ik mijn bestelling ga ontvangen.

Mijn geld terug of ze moeten kunnen garanderen dat ik deze week mijn bestelling ontvang.

Iwonatec.de is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

W. Tebra
Binnen een uur na het plaatsen van mijn bericht ontving ik een bericht dat het pakket via PostNL verzonden was. Vanmiddag is mijn bestelling binnengekomen. Ik weet niet of mijn klacht geholpen heeft of dat ik te ongeduldig was, maar vindt het wel vreemd dat mijn bestelling wel opeens verzonden en ontvangen is.

Ook een klacht indienen over Iwonatec.de?