Opgelost door Iwonatec.de: Willen annuleren bestelling

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 518672
Gebruiker
Kim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wil graag een bestelling annuleren, maar via de mail wordt geen gehoor gegeven en het contactformulier op de website werkt niet.
Ik had het product snel nodig en had bij Iwonatec besteld omdat het product op voorraad zou zijn met een verzendtijd van 1-2 werkdagen. Tot op heden heb ik nog niks gehoord (besteld op 29 januari) Nu kan ik hetzelfde product voor veel minder geld aankomende woensdag ophalen bij een winkel in de buurt dmv Click & Collect.

De oplossing

Ik wil dat mijn bestelling geannuleerd wordt en mijn geld teruggestort, gezien ik het product nu ergens anders heb kunnen kopen (click & collect). Ik had het snel nodig en Iwonatec heeft zich niet aan de verzendtermijn gehouden die op de website vermeld staat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Iwonatec.de is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kim
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet lang na mijn bericht op klantenkompas had ik ineens een mail dat mijn bestelling geannuleerd was en dat ik de volgende dag mijn geld zou terug krijgen. En ja hoor het staat weer terug op de rekening. Gelukkig opgelost dus!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Iwonatec.de?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen