Opgelost door Iwonatec.de: Willen annuleren bestelling

content Opgelost
Kim

Ik wil graag een bestelling annuleren, maar via de mail wordt geen gehoor gegeven en het contactformulier op de website werkt niet.
Ik had het product snel nodig en had bij Iwonatec besteld omdat het product op voorraad zou zijn met een verzendtijd van 1-2 werkdagen. Tot op heden heb ik nog niks gehoord (besteld op 29 januari) Nu kan ik hetzelfde product voor veel minder geld aankomende woensdag ophalen bij een winkel in de buurt dmv Click & Collect.

Ik wil dat mijn bestelling geannuleerd wordt en mijn geld teruggestort, gezien ik het product nu ergens anders heb kunnen kopen (click & collect). Ik had het snel nodig en Iwonatec heeft zich niet aan de verzendtermijn gehouden die op de website vermeld staat.

Iwonatec.de is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Kim
Niet lang na mijn bericht op klantenkompas had ik ineens een mail dat mijn bestelling geannuleerd was en dat ik de volgende dag mijn geld zou terug krijgen. En ja hoor het staat weer terug op de rekening. Gelukkig opgelost dus!

Ook een klacht indienen over Iwonatec.de?