Opgelost door Ixorg: Ingediende declaraties worden niet uitbetaald!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 119230
Gebruiker
J. Ipenburg-van der Leer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Eind maart 2015 hebben wij voor het eerst een restitutie-declaratie ingediend van ruim 162 euro. Eind juni 2015 hebben wij een tweede declaratie van ruim 108 euro ingediend.
Beide declaratie-bedragen zijn tot op dit moment niet door ons ontvangen.
Op het klantenportaal staan onze (ingescande) declaratiegegevens vermeld, met de mededeling dat ze betaald zijn.
Inmiddels hebben wij ons probleem driemaal telefonisch voorgelegd aan de klantenservice. De tweede- en de derde keer werd ons telefonisch bevestigd, dat onze klacht geregistreerd staat en dat onze persoons- en declaratiegegevens eveneens juist geregistreerd staan. De derde maal werd telefonisch toegezegd, dat de klantenservice-medewerker toestemming zou vragen om een spoedbetaling uit te laten voeren, tevens werd een telefonische terugkoppeling toegezegd uiterlijk aan het einde van de betreffende week. Inmiddels zijn we weer ruim een week verder!
Wij zijn teleurgesteld en gefrustreerd door deze handelswijze van IXORG.

De oplossing

Schriftelijk-/Mailexcuses en uitbetaling van declaratiegelden.

2 reacties

  1. Auteur
    Ixorg
    Datum
    Beste heer van der Leer,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wij hebben de opdracht tot uitbetalen op 15 juli j.l. naar de betreffende afdeling gestuurd. Wij betreuren deze gang van zaken en wij bieden onze verontschuldigingen aan voor het feit dat deze niet is verwerkt. Gisteren, 29 juli, is een rappelbericht gestuurd. Wij zullen vandaag nogmaals een bevestiging vragen.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice ixorg
  2. Auteur
    J. Ipenburg-van der Leer
    Datum
    De declaratiegelden zijn met excuses op 30 juli ontvangen op onze bankrekening. Hopelijk is de oorzaak van het niet uitkeren achterhaald, en worden de interne procedures aangepast. Vier maanden wachten was echt niet normaal, en jammer dat klachtenkompas nodig was om een oplossing te krijgen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Ipenburg-van der Leer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Ixorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen