Klacht IZA Zorgverzekeraar: hun eigen overzicht kunnen/willen ze niet begrijpen.
Details
De klacht
uit een overzicht van IZA blijkt dat zij mij een bedrag van €524,52 hebben uitbetaald, maar verder in het overzicht hebben zij hetzelfde bedrag weer toegevoegd aan de schuld die ik via Flanderijn incasso aan hen moest terug betalen. In het eerste telefoongesprek met iemand van IZA heeft men mij toen willen wijsmaken dat ik wel een bedrag had gekregen, maar zij hadden niet verder gekeken in het overzicht dat het bedrag weer was terugbetaald. vandaag (een week later) word ik gebeld met verdere uitleg; er werd voet bij stuk gehouden aan de uitleg dat ik het overzicht niet begreep en dat het geld niet terug betaald zou zijn. Dit is niet de eerste keer dat er fouten zijn gemaakt bij mij door iza en dat weten ze zelf ook. in dit geval kan het mij niet schelen wie een fout heeft gemaakt het IZA of JBZ maar ik ga er niet voor opdraaien.De oplossing
Ik wil een verklaring, schriftelijk of via mail waarin staat dat het bedrag van €524,52 dat op 24-04-2017 aan mij is uitbetaald weer door mij (via Flanderijn) is terugbetaald aan het IZA.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.