Klacht IZA Zorgverzekeraar: hun eigen overzicht kunnen/willen ze niet begrijpen.

Tonie

uit een overzicht van IZA blijkt dat zij mij een bedrag van €524,52 hebben uitbetaald, maar verder in het overzicht hebben zij hetzelfde bedrag weer toegevoegd aan de schuld die ik via Flanderijn incasso aan hen moest terug betalen. In het eerste telefoongesprek met iemand van IZA heeft men mij toen willen wijsmaken dat ik wel een bedrag had gekregen, maar zij hadden niet verder gekeken in het overzicht dat het bedrag weer was terugbetaald. vandaag (een week later) word ik gebeld met verdere uitleg; er werd voet bij stuk gehouden aan de uitleg dat ik het overzicht niet begreep en dat het geld niet terug betaald zou zijn. Dit is niet de eerste keer dat er fouten zijn gemaakt bij mij door iza en dat weten ze zelf ook. in dit geval kan het mij niet schelen wie een fout heeft gemaakt het IZA of JBZ maar ik ga er niet voor opdraaien.

IZA Zorgverzekeraar
    Beste heer van Gelder, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klachtenkompas.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van IZA uw klacht, maar ook medewerkers van klachtenkompas.nl, die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk om deze klacht hier te verwijderen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen.

Hartelijk bedankt voor uw geduld.

Het Klachtenmanagement team

Tonie
Persoonsgegeven hebt u gebruikt in uw antwoordt (Beste heer van Gelder), Ik zie verder geen medische gegevens. mocht ik een duidelijke reactie en de gevraagde verklaring van IZA krijgen ben ik bereid het bericht te verwijderen. Ik wil een verklaring, schriftelijk of via mail waarin staat dat het bedrag van €524,52 dat op 24-04-2017 aan mij is uitbetaald weer door mij (via Flanderijn) is terugbetaald aan het IZA.

Ook een klacht indienen over IZA Zorgverzekeraar?