Klacht IZA Zorgverzekeraar: Vergoeding van rek.gebitsprothese op implantaten

# 12020
Fripas

Door Trail Center ,tandarts praktijk Rademacher te heerlen is een aanvraag gedaan ,op ,.,
30NOVvoor het plaatsen onderkaak 1-FASE SYSTEEM,bij IZA Zorgverzekeraar
op 6 Dec 2011 ontving ik en ook de tandarts de brief met de goedkeuring,op 17 Jan. is de behandeling begonnen,na het plaatsen van de prothese ontving ik een nota van de tandarts groot 2571,00 Euro hiervan is door IZA 592 Euro betaald, ik krijg nu van de tand arts herrinnerings nota,s voor 1979,00 Euro, na de eerste herinnering heb ik met IZA gebeld en ze zeggen dat er op de rek, andere code,s zijn gebruikt dan op de nota,na dit met de adm. van de tandarts te hebben besproken dacht ik van dit probleem te zijn verlost,maa na mijn verbazing krijg ik nu een derde herinnerings nota,en teneinde raad wend ik tot Uw Team op tot een oplossing te komen.
F.L. Pasing
Leienhoesstraat 8
6413CG Heerlen
Klant nr. IZA 6024468201
Decl.nr Tandarts 9116/12482

Betere communicatie tussen tandarts en Iza

IZA Zorgverzekeraar
    Geachte heer Pasing,Uw declaraties zijn inmiddels correct verwerkt. Ik verwacht dat hiermee uw klacht is opgelost. Hebt u nog vragen dan kunt u ons bereiken via telefoonnummer 0900- 8036 (lokaal tarief). Ik help u graag.Met vriendelijke groet,Melvin Boender
    Webcare IZA

Ook een klacht indienen over IZA Zorgverzekeraar?